Portfolio

Micro credential

Er små mini kurser, hvor jeg har en uge til at fordybe mig i specifikke emner der har relevans for min nuværende uddannelse.

Tryk og læs mere om hvert enkelt kursus.

  • Webudvikling
    Webudvikling

    Webudvikling er afgørende for virksomheds markedsføring og værditilbud. Hjemmesiden opbygger relationer og muliggøre direkte salg.

    Tryk her og læs mere…

  • Grafisk content
    Grafisk content

    Grafisk content er super relevant for en virksomhed der ønsker at fange opmærksomheden hos deres kunder. Nuværende som potentielle.

    Tryk her og læs mere…

  • Neuro markedsføring
    Neuro markedsføring

    Få indblik i neuro markedsføring, metoder til at forstå forbrugeradfærd gennem neurovidenskab, og udforsk hjernens rolle i marketingstrategier.

    Tryk her og læs mere…

  • E-commerce
    E-commerce

    Opdag vigtige strategier og trends inden for e-handel. Få indsigt i, hvordan du kan optimere din online forretning med effektive metoder og værktøjer.

    Tryk her og læs mere…

  • Video content
    Video content

    Lær at bruge videoindhold til at styrke dit brand og øge salget. Få indsigt i effektive strategier og teknikker til videomarkedsføring.

    Tryk her og læs mere…

  • Marketing Management Simulation
    Marketing Management Simulation

    Udforsk markedsføring gennem en simulation. Alt med fokus på forståelse af markedet og de konsekvenser, forskellige handlinger kan have.

    Tryk her og læs mere…

  • Kunstig intelligens i markedsføring
    Kunstig intelligens i markedsføring

    AI i marketing refererer til brugen af kunstig intelligens til at forbedre og optimere markedsføringsaktiviteter. AI-systemer kan analysere store mængder data, forudsige kundeadfærd og automatisere forskellige opgaver, hvilket gør markedsføring mere effektiv og målrettet. AI gør det muligt for marketingansatte at træffe databaserede beslutninger hurtigt og præcist. Det hjælper med at forstå kundernes præferencer, tilpasse…

    Tryk her og læs mere…

  • Performance marketing og effektmåling
    Performance marketing og effektmåling

    Introduktion til performance marketing og effektmåling Med performance marketing har man fokus på den del af markedsføringen, som virker, altså performer, og som giver nogle målbare resultater tilbage. Dette er nødvendigt i en verden hvor der er høj konkurrence og adfærden hos brugerne konstant skifter. Det gør performance marketing til en nøglespiller når det kommer til…

    Tryk her og læs mere…

  • Email marketing
    Email marketing

    E-mail marketing er en af de ældste former for online markedsføring, der bruges til at nå potentielle kunder og styrke relationer med eksisterende kunder. Gennem målrettede og skræddersyede e-mails kan virksomheder levere relevant indhold og tilbud direkte til kundernes indbakker, hvilket opbygger kundeforhold og øger konverteringer. Ved at bruge engagerende emnelinjer, responsivt design og dataanalyse…

    Tryk her og læs mere…

Denne hjemmeside bruger cookies. Ved at fortsætte med at bruge denne side accepterer du vores brug af cookies.